Kategorie

Dobierz rozmiar

Reklamacje 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient sklepu Kegel24ma prawo również do reklamacji, jeżeli otrzymał wadliwy towar. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad, ponosimy za nie pełną odpowiedzialność.

 

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Sprzedawca oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych. W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy.

 

Tryb reklamacji

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. (Wiecej informacji w Regulaminie)

 

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji, postępuj według następujących wskazówek: 
*Napisz na adres mailowy info@kegel24.pl – dokładnie opisz wadę produktu; prześlij zdjęcia, na których wada jest wdoczna; zgłoś wysokość/rodzaj roszczenia
*Czekaj na mail zwrotny – niezwłocznie rozpatrzymy reklamację i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni roboczych.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpaczona pozytywnie poprosimy Cię o dokonanie następujących czynności:
*Spakuj wadliwy/e produkt/-y, a do paczki dołącz paragon/fakturę, potwierdzające zakup towaru.
*Prześlij paczkę na wskazany w mailu zwrotnym adres, lub czekaj na kuriera, którego wyślemy po 

Z dopiskiem : reklamacja / www.kegel24.pl / zamówienie: ....




Kontynuuj Zakupy

Przymierz i odbierz produkt